25-årsfesten

Publicerad 2015-06-29 16:49:42 i Festa & fira,



I lördags var det äntligen dags! Då blev alla planera verklighet och jag kände mig som lyckligast i prickig klänning och tuperad lugg.

Min 25-årsfest innehöll det man tänker sig av just en sådan. Vin, paket och bra musik. Men! Det tog inte slut där. 

Det var rockabillybrudar och coola killar, skinnjackor, be-bop-a-lula och chokladhjul. Flakmopeder stod parkerade utanför den pimpade logen och överblommade midsommarblommor omringade alltsammans!

Det var som en festlig tavla, ute på landet, precis intill havet. 

Nog med 25-årspoesi. Igår tog jag igen mig genom att prova de fina smycken jag fått samtidigt som jag gungades till sömns i min nya hammock! Tack till alla er som gjorde min helg till den bästa möjliga! /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela