2005-2015

Publicerad 2015-12-27 19:30:36 i Min vardag,

Jag började blogga 2005. Då var jag 15 år och inläggen handlade mest om vilka kläder jag skulle beställa hem från H&Ms postorderkatalog, mina favoriter bland indiepopbanden och tv-serien The OC. 
 
Det är ganska långt ifrån vad bloggen handlar om idag. Och inget fel i det, men idag väljer jag i första hand andra sociala mediekanaler.
 
Därför blir det mitt sista blogginlägg här! Inte menat det sista någonsin för det finns idéer, planer och funderingar på att lägga tid på något annat. Framförallt är det innehållet som är annorlunda. De flesta av er som läser känner mig väl och kommer med största sannolikhet förstå vad jag pratar om veta när det är dags för att verkställa. 
 
Tills dess kan ni följa mig på Instagram istället! /K
 
   
2005 - 2015

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela