Namnsdags-dags

Publicerad 2013-02-28 10:06:00 i Festa & fira,

Idag är det Sveriges typ vanligaste namnsdags-dag!
Alltså även min namnis.
När vi pluggade i Kalmar brukade Sofie och jag byta presenter på Maria-dagen, en tradition jag verkligen kan sakna idag. Hoppas nu bara inte att Sofie som är ett riktigt post-skickar-pro har skickat något... för det har inte jag. 
 
Men ett stort virtuellt grattis ska hon minsann få! Och grattis till alla andra fina Marior som jag har runt omkring mig. Hurra hurra hurra! 
 
/Karolina Lovisa Maria 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-03-01 14:04:43

Jag hade faktiskt glömt bort att det var namnsdags-dags, tills Ida smsade och påminde mig ;) annars hade jag antagligen postat ett fint kort! Kram!!

Postat av: Emma

Publicerad 2013-03-02 15:12:47

Hur gör du den där fina toppingen på dina muffins? Jag får det aldrig att bli så där fluffigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela