Zumba-zumba

Publicerad 2010-10-28 16:27:23 i Tränar,

Igår kväll testade jag, Jessika och Eline den dansanta träningsformen Zumba. Själv hade jag ganska dålig koll på vad det egentligen var vi stod och väntade in. Lite extra nervösa blev vi då det var pass man egentligen skulle boka en plats på. Men eftersom vi inte har ett träningskort på stället kunde man inte boka i förväg, det var en "medlemsförmån". Som tur var fick vi alla tre vara med och skaka rumpan. Vi drog slutsatsen att det krävs några pass för att kunna göra en rättvis bedömning. Klurigt att hänga med i koreografin vilket gjorde att det var svårt att ta ut sig ordentligt. Men efter några gånger tror jag att det är ett roligt sätt att träna på. Det finns visst som träna-hemma-dvd också såg jag på youtube. Borde nog satsa på dvd:n istället för att bli årskortsmedlem har jag inte råd med just nu.
Ikväll blir det ett hederligt styrkepass med samma tjejer. För snart är det jul så bäst att göra plats för julgodiset! /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela