Jag heter faktiskt Karolina

Publicerad 2009-05-26 16:07:44 i Jobb, praktik & journalistik,

Vi har så roligt i skolan om dagarna, idag lekte vi foto-lektionen och i väntan på bussen spelade ett gäng flickor och jag "Galen-panna" haha såå roligt!

Men sen behöver jag inte mer än komma hem förrens besvikelsen kommer. Igår kände jag mig nere och har ingen energi men idag kom det värsta. Ska inte hänga ut dem men uppdraget jag arbetade med i våras är nu i tryckt form. Jag fick se hur det skulle se ut i en pdf-fil, innan det trycktes (trodde jag!). Men förmodligen var det redan vid tryck då så min kommentar om att mitt namn var felstavat var det ingen som brydde sig om. Idag fick jag hem resultatet och jaa, mitt arbete är underskrivet med Caroline. Jag är jätteledsen och besviken över att mitt arbete nu känns helt bortkastat. Det står ju inte att det är jag som har gjort det.

Nu ska jag gå och göra något annat för att försöka tänka på annat. //KarolinA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela