Låg prio: datorn

Publicerad 2009-06-29 17:44:58 i Festa & fira,

Soligt värre och precis som de flesta andra bloggare håller jag mig allt annat än framför datorn. Men jag ska berätta vad ja haft för mig senaste dagarna, som nybliven 19åring.

I fredags efter ett fruktansvärt besök hos tandläkaren åkte jag till Oskarshamn. Lunchade med Frida på Coffehouse, vi satt i de mjuka sofforna och njöt med varsin tacowrap framför oss, gott! Kvällsskiftet gjorde jag på McDonalds för att komma hem till färdiglagad middag och födelsedagsfirning md Henrik.

I lördags blev det mera jobb innan jag åter kom hem till färdiglagad mat, denna gång var det Isabella som stod för maten! Vi svansade runt i underkläder och krisade oss - frisyr och klädkris på hög nivå! Sen kom Jessika & Amanda för lite tårta och fest. Fick en riktig (!) orkidé av Johan och Eline också, istället för min tattiga i plast. 

Utgång för mitt gäng och jag för att sen stupa i säng (soffa/luftmadrass). Igår satte Henriks föräldrar i sin båt så en tur på havet har jag också hunnit med.

Ikväll ska Henrik och jag ut till Gunnarsö för att testa på Äventyrsgolf. Ha de bra i värmen! //karolina 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela