Kall sadel och scania-intervju

Publicerad 2008-10-29 12:03:28 i Jobb, praktik & journalistik,

Höll på att försova mig rejält i morse. Typiskt att det var just idag som jag inte hade tillgång till bil utan var tvungen att ge mej iväg tidigare på cykel! Stolt efter att ha blivit klar på 25 minuter kom jag ner till cykeln utanför huset. Vad möts jag av? Jaa inte en frostig ruta som måste skrapas men en istäckt sadel!! Jag sprang upp igen och hämtade en mössa och trädde över sadeln så den blev brukbar.

Gjorde en intervju med en Scania-anställd i morse och texten är mejlad till min boss mr Hult the journalist. Alexander den bråkige påstod dock att Hult bara utnyttjade mig och gav mig allt det tråkiga men så länge jag inte blir skickad till att hämta kaffe är jag mer än nöjd!

Snart lunch och jag skickar också ett litet häls till Jessika som också sitter på praktik den här veckan :) Häls-häls!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-30 13:24:07

Häls häls tillbaka! Lite ledsen över att jag inte fått nått svar på mitt mail till dej dock, har tittat varje dag ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela