Mitt drömland

Publicerad 2008-08-31 12:50:07 i Festa & fira,

Ibland skulle jag vilja flytta. Ta med mig mina kläder, mina skor och mina väskor. Ta med mig dem jag älskar till en plats där bara de får vara. Man skulle behöva ett pass för att få komma över tröskeln. Är man dum och okänslig får man bara smyga utanför och försöka kika in genom nyckelhålet. Jag önskar det gick att göra så.

Jag inveg mina nya lack-pjucks igår. Det är väldigt hög klack på dem så jag hade lite ont i den främre trampdynan i början av kvällen. Jag bestämde också med Jessika att vi skulle färga hennes hår idag.

Lördagskvällen den 30:e augusti i Karolinas liv:


En källar-förfest

Louise på toppen av det onycktra berget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela