Mitt 2007

Publicerad 2007-12-20 15:21:32 i ,

Här är det. Mitt år.

Januari.
Gjorde mitt inriktningsval - bästa valet jag kunde gjort och det blev Media. Jag fyllde mina lediga helger med OC.

Konserter: Björn Rosenström och Melody Club

Födelsedagar: Jessika


Februari.
Jag jobbade, pluggade och allt var vanligt och inget något värt att nämna.

Konserter: Mando Diao och inte att glömma den bästa förfesten genom tiderna

Födelsedagar: Louise

 

Mars.
Jag fotade typ hela mars. Massa dåliga och ett fåtal bra bilder. Började drömma om en systemkamera. Åt fruktsallader i massor. Tog övningskörningen på allvar vilket var på tiden.

Konserter: Neverstore

Födelsedagar: Mamma


April.
Sjöng på "Top Hat"-melodin hela tiden. Shoppade massor. Min hårfön brann upp. Speedway-säsongen inleddes.

Konserter: The Sounds

Födelsedagar: Pappa

Resor: Göteborg med samhällarna

Shopping: solbrills

 

Maj.
Bella och jag drog till Växjö och sprang Vårruset och träffade Peter Siepen. 12:e maj blev till ett traditionellt datum för fest. OC slutade sändas på TV och jag tjöt. Shout out Louds musik tog mig med storm.

Födelsedagar: Isabella, Lillebror, Farmor

Resor: haha Kalmar var väl det längsta vi kom hemifrån

Shopping: bikini till sol-säsongen som det knappt blev något av och en regnkappa som avfärdades av typ alla, men den är fin.

  

Juni.
Inledde Juni med en återträff med högstadieklassen 9C. Vi fick sommarlov. Student och streetfestival. Tre dagar med Hultsfredsfestival och lite funktionärsjobb. Jag åkte till England. Midsommar och fest med de bästa.

Konserter: Hela hultsfredsfestivalen där Mando Diao, Mohair och nya scenen Paradis var favoriterna.

Födelsedagar: Min!

Resor: England, Växjö-utflykt och Oskarshamn

Shopping: Englandspengarna var slut. Behöver jag säga mer?

   

Juli.
Jag började sommarjobba och började hata kaffemaskiner. Spontanresa till Västervik och Visfestivalen, sjukt kul men vi tar det lite lugnare nästa år Bella. Jessika, Isabella och jag hade symöte i Bellas källare. Det spöregnade på Frödinge Mejeri i fem veckor. Jessika och jag drog till Emmaboda vilket gjorde sommaren oförglömlig, vi hade festivalens hetaste tröjor och härligaste sällskapet!

Konserter: Emmaboda-festivalen - Shout out Louds

Resor: Emmaboda och Västervik

Shopping: Guldskor och en festivalbiljett

    

Augusti.
Jag fick tillbaka sommarlovet när jag slutade jobba, tillbaka kom också solen. Amanda fick sin hund Rutger. Mandie, jag och Jessika åkte till Växjö för Rix FM festival och träffade Alexander Bard - vilken syn. Grand Prix i Målilla. Isabella och jag drog till Götet. Marknad med Theo, marknadsfest och skola. Rix FM Festival i Linköping också.

Konserter: Danny och resterande Rix FM-artiser

Resor: Göteborg-weekend med Bella och några vändor till Västervik

Shopping: Skinnjacka, jeans, toppar, åkband till Liseberg

   


September
.
Massor med nytt. Media-onsdagar inklusive fika infördes på schemat samt mycket fotografisk bild.

Födelsedagar: Lillebror

Shopping: impulsköp heter det

  


Oktober
.
Det blev höst på riktigt. Dackarna tog hem SM-guld. Jag bjöd in till ett väldigt lyckat Rookie-warm-up. Theo kom hit och vi inledde Rookiehelgen. Lite band såg vi och Torpedo blev en favorit. Jag fick halsfluss.

Konserter: Rookiefestivalen med bla. Sahara Hotnights, Slagsmålsklubben och Torpedo

Shopping: en grå basker, jeanskjol och hm-beställningar

  

November.
Jag köpte mig en ny säng, välbehövligt!

Resor: Jönköping,

Shopping: alldeles för mycket julpynt, väskor, julklappar, klänningar, en julröd basker och en plastgran i size mini.

 

December.
Startade julmånaden med julgransklädning at my place. Media-barnen åkte till Stockholm där det blev The Hives! Jag blev sämst i skolan. Köpte en systemkamera.

Konserter: The Hives

Födelsedagar: Amanda

Resor: Stockholm

Shopping: Nikon D40x
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela