Sh'bam

Publicerad 2015-11-12 07:03:00 i Tränar,

Tänkte att en paus i gårdagens matlagningsrace (inför min halv åtta hos mig-middag ikväll) vore bra med ett pass på gymmet. Svidade om och gav mig iväg. Väl där, när jag står ensam utanför salen passet ska vara i, inser jag att jag är en timme för tidig. Mitt pressade matlagarschema tillåter mig inte riktigt hänga kvar för att både gymma och gå på pass. 

Jag går besviket bort till roddmaskinen. Men tröttar snabbt som vanligt. Kikar in i salen, ser en av instruktörerna som ser ut att träna in ett program.

Men tycker mig känna igen stegen. Hon kör Sh'bam. En dansinspirerad träningsform som mitt gym erbjöd för några år sedan. 

Jag öppnade dörren och smög in. Frågade om jag fick vara med, och det fick jag! ;) 40 minuter senare kände jag mig gladare än om jag kommit i rätt tid för det ordinarie passet. Ibland är det helt rätt att komma fel. /K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela