Antal tränade timmar

Publicerad 2011-11-30 20:39:37 i Tränar,

Jag försöker föra så noggrann träningsdagbok jag kan. Mest bara för min egen skull, få lite extra tycka-om-mig-själv-känsla när jag gjort något bra. Men också för att sätta lite extra press när det dröjt för många dagar mellan passen. Nu är första gången jag räknat ihop alla nedtecknade minuter. Och! Oktorber var en rikigt svettig månad: 19 timmar (mycket eller lite, beror ju på vem man jämför med). Det innebär i mitt fall: 17 träningstillfällen av 31 möjliga. November resulterar dock inte alls i samma goda nivå: bara 13 timmar. December lär kanske inte ge något toppresultat heller med tanke på c-uppsatsens slutspurt plus jul, jobb och nyår. Men jag ser i alla fall fram emot ett väldigt starkt 2012! Jag kommer springa ifrån er alla ;)
Eline hade förresten införskaffat sig i nya träningsskor som jag inspekterade idag. Megasnygga! Jag vill också ha nya, trots att dem jag har inte alls är gamla... men fick sedan en riktigt önskad julklappsidé:
Jag önskar mig dessa i julens klapp inför nästa springsäsong! Mina gamla har faktiskt nötts upp i hälen så det är ett stort och rispigt hål på insidan och skaver. Här finns faktiskt ett behov. Så! För dem som vill eller helt enkelt bara känner för det, tas dessa varmt emot inslagna den 24:e. (Storlek 39,5 för den som undrar).
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela