En väska kring armen

Publicerad 2010-05-31 21:50:42 i Festa & fira,

Idag gick jag direkt till guldsmedsaffären efter skolan. Köpte mig en ny berlock till mitt Tomas Sabo-armband. Det blev en efterlängtad väska! Både för att fira att sommarlovet snart är här och för att jag varit duktig. På tal och duktiga, Linnéa och jag har idag knåpat ihop två små filmsnuttar med "bloopers" från våra filminspelningar. Blev ganska bra tillsammans med gruppens soundtrack Woo Hoo från Kill Bill-filmen. (Försökte länka till youtube men det orkade inte mitt sömniga internet med). 
Min nya väsk-berlock!
'
I morgon ska jag på gästföreläsning med Justus Bennet från Svenska Journalistförbundet. Spännande! Sedan blir det att färdigställa vårt filmarbete. Natti natti! /Karolina

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2010-06-04 11:15:24

Åh vilken fin, den är du värd Karro! Men stackars Henrik som fick möblera om på armbandet nu igen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela