Fredags-överaskning!

Publicerad 2008-11-28 11:32:17 i Foton,

Nu tillbaka på media, där jag hör hemma, från provet i Naturkunskap B. Ganska okej fredag ändå. Ska ha Bild nu på eftermiddagen sedan åker jag, Jessika & Frida mot kusten för att träffa pojkarna. Henrik och jag ska julhandla gardiner, sätta upp ljusstakar och stjärnor och ha adventsmys. En liten fredags-surprise för er som inte sett mig under förmiddagen också:'


Ny hårfärg! Nu känns det som mitt hår nått ädelgas-struktur för er som är insatta i Oorgankemin.

Hittade lite bilder på mobilen från November som snart är slut:

Labboration i Naturkunskapen, kemisk förening mellan järn och svavel

Micha var klok och stoppade magneten i järnpulvret!

En galen Duracell-Jennifer på Pub Cecil förra helgen! Med Nisse i bakgrunden!

Eline och Hampus, Pub Cecil

Fick en ljusstake av mamma som tröst för att jag hade mycket att göra ^^

Trevlig adventshelg nu! //karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela