Impossible

Publicerad 2007-12-31 12:05:37 i Festa & fira,

Varför?! Visst lite vitt och ulligt på julafton kan jag stå ut med, men inte 10 cm på Nyårsafton! Jag som skulle ha guldpumps och skinnjacka!! Vad blir de nu? Fodrade stövlar och täckjacka? Gah.

Jag kom nyss på nyckeln till ett lyckat år. Det är att göra saker man aldrig gjort innan. Det finns inget bättre än att vara impulsiv, och om inte kan man i alla fall låtsas vara spontan. Att bli kvar i gammalt resulterar i ännu ett år i raden. Så mina nyårslöften blir:
Åka till Lund för Mando Diao. Ta körkort. Och slå upp tält på Hultsfred, Emmaboda, Peace and Love och ev. ifall Arvika bjuder på något skoj. Det vill jag göra.

Så ha nu en superhälig nyårsafton! Gott Nytt 2oo8!
image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela