Maria

Publicerad 2014-02-28 07:04:00 i Festa & fira,

 
Idag har jag namnsdag tillsammans med säkert en tredjedel av övriga Sveriges kvinnliga befolkning. Nä siffran var en ren gissning från min sida men det är många vars körkort eller id-handling pryds av namnet Maria. 
Så grattis till mig själv och alla ni andra! 
 
För egen del tänker jag spendera min första namnsdag för i år med en arbetsdag samt en mycket efterlängtad afton hos min vän S. Hon har nämligen bjudit in till pyjamasparty i sann 90-talsanda. Jag ser fram emot att istället för en stel klänning som snor sig om benen få svida om till det mjukaste av plagg. Det blir förutom pysse-mys också filmen Bridesmaids och tacos. Klassiskt och smått fantasilöst, men ack så gött det kommer bli. 
 
Glad fredag allesammans! /K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela