Nyköpt

Publicerad 2011-04-30 13:43:00 i Drömmar & shopping,

Hej hej!
Efter tentan i torsdags infann sig ett megastort shoppingsug. Problemet var för dagen inte pengar konstigt nog utan visades sig istället vara Kalmars shoppingutbud. Med ynkligt fyllda påsar begav jag mig vid två-tiden hemåt aningens besviken.
På kvällen gick jag som vanligt på träningen och hörde i omklädningsrummet efteråt "nu ska vi gå och shoppa". Och då kom jag ihåg annonsen om att butikerna hade kvällsöppet. I svettiga kläder och gympadojjor studdsade jag in på In The Mood (á la Vero Moda). Ut gick jag med ett par jeans och tunika. I OskarshamnsTidningen diskuteras frågan ofta huruvida Oskarshamns handel är värd att kallas handel. Men just i torsdags var det helt klart över Kalmars! Här är lite av inköpen:
Oskarshamns-köpen, jeans och randig tunika som jag redan växt ihop med!
Efter en timme på Gina Tricot med världens sötaste klassisar fick jag med mig en sliddrig magtröja och ett soligt linne att ha under tills magen fått fin färg värd att visas upp.
Hjärtlig! Trippade även in på inredningsbutiken Lilla G och köpte ett ståltrådshjärta fyllt med glitter och en supergullig hjärt-burk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela