5 vardagsbilder

Publicerad 2014-03-21 09:56:00 i Min vardag,

Fick likt många andra på Instagram i uppdrag att under fem dagar publicera fem bilder ur vardagen, och samtidigt utmana en ny person för varje dag. Detta var ju en kul idé som jag hakade på, följande bilder hamnade i mitt flöde:
 
1) Presentinslagning inför barndop 2) Jag och barndopets huvudperson
3) Uppiggande post 4) Nytt försök till fönsterbrädan
5) Provsmakar ett annat knäcke till förmiddagsmellis
 
Tyvärr misslyckades jag både med att hålla "tidsplanen" med en bild per dag samt utmanade endast en person bland av de tilltänkta fem. Men! Strunt samma, idén var rolig och min att-göra-lista tackar ödmjukast för att ha blivit prioriterad före instagram-uppdateringar. /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela