Ordning och reda

Publicerad 2013-01-31 12:48:45 i Min vardag,

Ställde klockan på sju och sorterade upp våra sovrumsgarderober som exploderat i ny och gammal tvätt. Det tog nästan en timma... Men därefter njöt jag en stund framför Nyhetsmorgon innan jag tog tag i nästa uppgift. Klargöra om jag har sommarjobb eller inte, nu är det gjort och sommarjobbet är bekräftat. Det känns bra, och det kommer säkerligen även att bli bra. 
 
Därmed har förmiddagen slå lunchtid och jag ska äta lite rester och se gårdagens avsnitt av Farmen. Ikväll börjar förresten vår Schalerkör-termin igen! Ska bli kul att ses igen och börja förbereda oss inför vår kommande konsert så här i mello-tider. /K
 
Tumme upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela