Min Garmin

Publicerad 2013-08-30 14:41:32 i Tränar,

 
 
Man får inte låta sig luras av den rosa utsidan. Innanför skalet finns ett högt IQ. Åtminstone mer snabbtänkt än min egen obefintliga sifferhjärna. Med på springturerna är så gott som alltid min Garmin, vilken jag fick i födelsedagspresent i juni. Genom att efter joggen, ruschen eller promenaden koppla samman dem med datorn får jag upp gps-karta, totaltid, antal kilometer, högsta och lägsta punkt, antal förbrända kalorier, snitthastighet, snabbaste respektive långsammaste kilometertid. Ja tänk vilken grej..!
 
Den sammanfattar också mina bästa tider och sparar mina banor till framtiden. Ett hett tips till dig som vill få bättre koll på din träning! 
 
... så här kan det se ut när man loggar in via Garminconnect när klockan är sammankopplad med datorn:
 
/K
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela