Sol, vind & vatten

Publicerad 2012-05-29 08:59:00 i Foton,

Helgen som passerade var utan tvekan den finaste hittills i år. Supervarmt väder, molnfri himmel och härligt sällskap. Lördagsförmiddagen spenderade jag tillsammans med Jessika på Tolvskillingsmarken och eftermiddag och kväll i Höckhult där det blev en riktig grillfest!
Carina bjöd på bubbel med jordgubbar som en liten inspark av Elines och min kommande examensvecka (som nu är här!!). När klockan sedan blivit nio bänkade vi oss framför teven och hejade fram Loreen till förstaplatsen i ESC.
'
I söndags var det ju Mors dag vilken blev en ännu mer strålande soldag. Efter en förmiddag på filt ute på gräsmattan iklädd bikini åkte vi mitt på dagen till Vimmerby och Astrid Lindgrens Näs för att äta mors dag-middag med Henriks och min familj. Här kommer en bildexplosion från i lördags:



I den söta café-möblen glassade vi i solens sken med varsitt glas bubbel.


Freja intresserade sig inte av vare sig sol, grill eller god dricka - bara bollen!



Eline och jag skålade och har nu bara två respektive tre dagar kvar som studenter vid Linnéuniversitetet!

Underbara sommarmat!
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela