Ny resekamrat

Publicerad 2012-07-30 20:09:56 i Drömmar & shopping,

Sedan sista studiebidraget kom har det varit lite skatteåterbäringspengar tillsammans med spargrisen som fått betala mitt underhåll. Men i onsdags förra veckan kom första lönen för sommarmödan. I fyra dagar gick jag och funderade på vad jag skulle ge mig själv i första vikariatet-present. I lördags kom svaret till mig. En väska, så klart. 
Inne på Lilla G här i stan hittade jag min favorit till weekend-bag. Och den rymmer massor! Skulle jag vilja, är det inga problem att kidnappa ett större barn och släpa med i denna kappsäck! Men det har jag inga planer på, däremot är den given inför den bokade västkust-spa-helgen Henrik och jag bokat in under kommande augusti-månad. Och Tjejmilen-resan förståss! /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela