Paketshow

Publicerad 2012-12-29 17:21:00 i Foton,

Julpaketen brukar jag presentera, ej av skrytsamma skäl, utan för mig egen skull. För att minnas vad jag fick den här julen så jag inte ska glömma att visa tacksamhet. Det blev en hel del böcker, en som jag redan på juldagen tog tag i. Vilket jag såg nu, nog beror på, varför den inte finns med på bilden: Heja Heja av Martina Haag. Den går som de flesta av hennes böcker att läsa i en rasande fart och blev snabbt en favorit.
 
I årets bokskörd fanns även Gott att ge bort av Linnea Seidel, Kajsas resa av Carin Hjulström, Vintagepimp och hemmafix av Clara Lidström samt en matig kalender för nästa år.
Här är kategorin klappar som min sambo i n t e uppskattar lika mycket som jag. Har nu fått stränga order om att rensa i skåpen innan jag ställer in mina nyförvärv i glas och muggväg.
Under Stockholmsvisiten i oktober träffade jag ju på en superstylist från NY vilken introducerade mig för detta fantastiska hårräddande märke. Deras torrschampo är oslagbart och nu har jag fler medlemmar ur Blow-familjen.
 
Bland de mjuka paketen, som är något mer svårfotograferade, fanns en löparjacka, ett par fodrade träningstajts, ett par tofsbeklädda sockor och mitt första par skidstrumpor. Annat smått och gott var ett armband med berlock, krämer, farmors hemgjorda saft och prenummerationen på Elle och Sköna hem. /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela