Kvartsfinalen

Publicerad 2011-11-30 15:32:17 i Ser, lyssnar, läser,

Kikade på Idol-reprisen från i fredags medan jag åt min lunch idag. Och vad svårt jag har för att inte gråta. När de beskriver varför de valt just den personen att tillägna en låt till blir jag så rörd. Extra mycket gråt från min sida blir det när alla i teven gråter också.
I fredags var Robin duktigast. Han blev den första i år att verkligen ta en arena på riktigt, enligt mig. Med bra sång och väldigt bra ljussättning. För just ljus tycker jag är bland det viktigaste under en konsert, det är enda sättet att skapa nytt liv vid varje ny låt utöver att musiken låter annorlunda. Bra!
'
Min utdelning av Kittysar blir därför:
Robin: 
Amanda: 
Moa: 
Molly: 
Så  jag tycker det var rätt att Molly åkte ut. Nu! Bara två dagar kvar till semifinalen som faktiskt ska bli lite intressant att följa. /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela