1 foto i timmen

Publicerad 2011-05-31 17:40:07 i Foton,

Idag har jag tagit en bild varje timme. Inte för att min dag varit speciellt händelserik men för att det har gett mig en liten lagom skön paus i mitt pluggande med jämna mellanrum. Min tisdag:
7:30. Vaknar! Äter yogurt med färska jordgubbar i till frukost och är duktig och diskar efteråt.
8:30. Startar datorn. Raderar mail från förra året, dagens första Facebook-kontroll och börjar skriva in föreläsningsanteckningar i ett dokument.
9:30. Ser ett klipp när Jimmie Åkesson skämmer ut sig i amerikanskt tv, både med sina åsikter och sin urusla engelska.
10:30. Tar en plugg-paus med nya Risifrutti Pärondröm, jättegod!
11:30. Går ut i solen för att förena pluggandet med solning.
12:30. Åt lunch tillsammans med gårdagens avsnitt av Fyra Bröllop och avslutade med jordgubbar, glass och banan till efterrätt.
13:30. Solar och läser mera.
14:30. Viftade med tårna lite och fick ett paket med brevbäraren. Det var en grön duk med rosor på, en premie från någon tidningsprenumeration jag glömt bort att jag beställt.
15:30. Ännu en pluggpaus, denna gång med Proviva och "hälsomuffins" som man bakar så HÄR. Den enda skillnaden är att jag la i blåbär också.
16:30. Är helt slut, trött och hopplöst osugen på allt som har med tentan att göra.
Tack för idag! /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela