Kolabullar och jobb

Publicerad 2011-06-30 13:13:16 i Jobb, praktik & journalistik,

Haj haj!
Direkt från lunchrasten på Storgatan 53 i Mönsterås. Har haft en utomordentligt trevlig förmiddag med ett litet besök i superidylliska Pataholm. Har nog aldrig varit där vad jag kan minnas men helt klart värt ett besök en fin sommardag som idag. Som i en sagobok! Och kan helt klart tipsa om kaféet "Förlig Wind" och deras kolabullar!!

Mega-gulligt i Pataholm och perfekt att besöka tillsammans med Åsa som berättar massor med roliga historier under våra bilresor runt om i kommunen.

Och här sitter jag vid, vanligtvis, Evas skrivbord. Jag vinkar ett extra "haj-haj" till alla er som, liksom jag, sitter inomhus en dag som denna. Nu ska jag plocka fram min matlådis och smaska medan jag ska knåpa ihop en jobb-schema inför sommaren.
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela