Dag 14 & 15 - Mina drömmar

Publicerad 2011-01-31 15:18:30 i Min vardag,

Dag 13:s rubrik var ytterligare en outfitbild. Därför kommer en halvbild på mej först. This is me today:

Trist frisyr som var fin när jag gick hemifrån och ful när jag kom fram, med ett diadem från Topshop i. På kroppen har jag på mig min nya blus med knappar, samt ett linne och jeansleggings under och nertill. Inget märkvärdigt, det är ju måndag.

***

Nu till dagens rubrik: ong>mina drömmar som jag listar på rad: Jag har länge drömt om att bli journalist, den drömmen är jag halvvägs påväg mot. Jag drömmer om att rita mitt eget hus (som någon annan så klart bygger). Jag drömmer om att lära mig laga mat på riktigt så alla blir imponerade och vill ha mina uppfunna recept och vinner Halv åtta hos mig. Jag drömmer om en fast anställning på ett jobb som är kreativt och spännande och som lär mig nya saker. Jag drömmer om att gifta mig och någon gång bli mamma. Jag drömmer om att kunna köpa mig en egen bil, helst en ny VW-Eos. Jag drömmer om ett sommarjobb på en tidning. Jag drömmer om att äga en designerväska. Jag drömmer om ett lyckligt liv.



/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela