Shoppingturné

Publicerad 2011-12-29 21:21:01 i Drömmar & shopping,

God torsdagskväll!
Har laddat både mig själv och plånboken och hoppas Linköping levererar i morgon. Mamma, jag och Carina ska dra på en shoppingturné norrut och jag är på jakt efter en överdel till min nya rea-köpta kjol. Det är ett lång och chiffongigt tygstycke som önskar ett snyggt nyårslinne med djup urringning i ryggen. Så; har någon av alla ni mellandagsshoppare skymtat ett sådant, hojta!
Nu ska Henrik och jag checka in Peter Forsbergs superhyllade tv-program på svtplay innan vi sover. Godnatt! /K
Jag, en vippig kjol med en tuff sommar i ryggen söker ett ungdomligt linne som gillar utekvällar och fina middagar. Jag gillar dans och hoppas du gör detsamma. Svara till "En nyårsdröm"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela