Alla har utom jag

Publicerad 2011-08-31 14:30:59 i Drömmar & shopping,

"Alla har en" som det brukar heta.
Men förr när "alla" kompisar hade en tamagotchi och jag var utan var det ju aldrig riktigt så. Bara något man sa. Alla hade ju inte ett djur att ta hand om och mata i jackfickan. Även om det verkligen kändes så.
Nu däremot. Skulle jag vilja påstå att, 94 procent av min närmaste närhet har en iPhone. Nu har jag garderat mig, för nej det är inte alla men så gott som.
Min nuvarande, kära mobiltelefon fungerar fortfarande. Den har lika bra kamera som iPhone 4 har (jag fick min 2008) så jag har klarat länge klarat mig gott och väl utan speciell dragning till touchtelefonernas övriga specialiteter. Men nu, när det pratas om en iPhone 5 känner jag mig riktigt sugen. Därför är min före detta jobbarkompis Daniels blogg ett väldigt smart sätt att hålla sig uppdaterat kring när den kan tänkas lanseras. För ska jag köpa en, då ska det vara den nyaste!
Kanske kommer nya iPhone se ut så här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela