Kittysarna och jag

Publicerad 2011-04-29 21:26:47 i Min vardag,

Godkväll fredag!
Kvällen blev inte riktigt den jag tänkt. Istället för fredagsmys och blev jag lämnad tillsammans med Kitty & Kitty framför en ap-dålig film på TV4 plus. Henrik fick en biljett till kvällens utsålda konsert med Plura och hans Eldkvarn. De ska spela här i Oskarshamn ikväll så pojkvännis är och roar sig. Men mitt uppe i denna halvbuttra kväll gläds jag åt tentan vi ska skriva i nästa kurs. Eller ja inte själva tentan utan dagen vi ska skriva den på. Den har nämligen blivit ändrad till fredagen före istället för lördagen den 4 juni som först var bokad. Ganska korkat att låta stackars sommarlystna studenter skriva terminens sista tenta en lördag, då alla förväntat sig vara lediga och bokat in annat. Men nu är det klirrat och klart! Det firar jag tillsammans med Hello Kittysarna ikväll då.
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela