Gympaskor

Publicerad 2010-09-24 16:55:05 i Drömmar & shopping,

Skulle kika på gympadojjorna jag spanat in på Intersport idag efter skolan. Såklart fanns de inte i färgen jag ville ha i rätt storlek. Så var det när jag köpte löparskorna också. Men då tyckte försäljaren att jag var löjlig som nästan valde färg framför komfort. Hur svårt är det att förstå att om jag ska tycka det är kul att träna måste jag ha på mig saker jag trivs i? Då köpte jag de röda fast jag ville ha rosa. Men idag fick de turkosa stå kvar för jag ville ha persikofärg. Punkt. Så nu är mamma ivägskickad att kolla om de finns i rätt färg och storlek i Vimmerby!
'
Nu går jag in i veckosluts-ide för att pigga upp min snoriga näsa. Här är lite bilder från dagarna som gått:
Frusen Henrik, Alexander och Sara på Speedway i tisdags. Dackarna vann över Västervik och jag gjorde radioreportage från depån. Bra kväll!

53-44 till Dackarna!

Kalla mornar med både mössa och vantar!

Nu tar jag helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela