Lägesrapport i första snön

Publicerad 2010-11-25 21:27:45 i Skola & plugg,

Hoppla! Veckan flyger iväg och tv-kursen har faktiskt kommit att bli lite av en favorit. Min redaktion jobbar på med både översvämnings-inslag (Kalmar är med i riks-sänd tv, just nu känd för sina översvämningar) och redigeringsprogrammet Avid. Det blir långa men ganska roliga dagar med höjdpunkt klockan tre: Top Model säsong 10. Idag satt jag, Lisa, Annie och Viktor i ett nedsläckt, skräpigt och något varmt grupprum och kommenterade modellernas amerikanska skrik och fula gång. Så roligt!
'
När jag kom hem ikväll hann jag precis smita in på Systembolaget för att köpa en flaska vin som ska få följa med till Göteborg i morgon! Äntligen ska jag få se hur Isabella har det på andra sidan landet. Vi ska shoppa julklappar och gå på Lisebergs julmarknad och jag är jättespänd! Så dags för att slutföra min packning sedan blir det natti natti för att orka med skoldag som fotograf ute i snöovädret. Kramis! /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela