Hemma från "Göttebörrjjj"

Publicerad 2010-11-29 21:18:50 i Resor & utflykter,

Helgen i Göteborg var toppen!
Fick med mig massor med julklappar hem plus en julaftonsklänning som nu hänger på en galge och väntar. 25 dagar kvar innan jag får trä den över huvudet!
'
Mitt första besök på Liseberg, vintertid, var helt galet fint. Och superduper kallt. Bella och jag gick från bod till bod för mer än promenaden däremellan gick knappt att stå ut i kylan. Vi inhandlade små ljuslyktor och fluffiga stjärnor och åkte nöjda hem med spårvagnen mot Östra Sjukhuset där Isabella huserar. I morgon kommer lite bilder från helgens utflykt för att internet:et sniglar sig. Och ett stort tack för att jag fick komma och bo hos dig min majsvän, Bella! /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela