Happyland

Publicerad 2010-03-31 16:00:15 i Jobb, praktik & journalistik,

Öppnade mejlen nyss och kunde inte blivit gladare. Det är sällan man blir så glad, glad på riktigt. Jag känner mig som en röd helium-ballong som lyfter från marken upp i en blå, molnfri himmel! 
Så här stod det: Förbannat bra skrivit,… vi tar med detta om utrymme finns till april numret. I annat fall är det bokat till vårt maj nummer. Än en gång, ruskigt bra text!
'
Och för er nyfikna är det mitt tidigare inskickade kåseri till Oskarshamns Stadsmagasin det handlar om. /Karolina
Den här låten spelades på radion när jag läste mejlet och passande nog är den lika glad och trallig som jag är nu!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-04-01 21:19:13

men vad roligt, GRATTIS! varför berättade du inte det idag?? D¨å hade du fått ett megajubel av mig :D

Hoppas föreläsningen inte tråkade ut dig totalt och att ni har en mysig skärtotrsdag :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela