Sommarkväll i Silverdalen

Publicerad 2010-07-27 21:02:22 i Min vardag,

Har landat hemma i Silverdalen igen. Hemma för att göra mitt årliga sommararbete på Tårtfabriken. Det känns skönt att få sänka arbetstempot några steg, att städa är nästan ett avkopplande jobb. Kommer nog bli aningens kämpigt att trippa upp i morgonbitti dock när klockan ringer vid tio i sex, det var ett tag sen den gjorde det men det är bara onsdag och torsdag så det ska jag nog klara ut men måste nog gå och sova snart!

Eftermiddagen bjöd idag på en liten utflykt till Vimmerby. Mamma skulle köpa nya löparskor och helt plötsligt sprang jag (!) på löpbandet på Intersport för att prova ut mig ett par egna. Vi slog till båda två. 

Mina nya springarskor!

Henrik och pappa har "sommar-hajk" tillsammans och fyller tiden med kräftfiske, vildsvinsjakt och besök på motormuséum.

Filurig

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela