Lilla Billys nya vän Långa Billy

Publicerad 2010-12-29 22:19:23 i Pyssla & inreda,

Har precis arbetat fram en Billy-bokhylla helt på egen hand på hallgolvet. Det har varit en dag på IKEA och bland diverse rea-hyllor. Väl hemma i Oskarshamn igen gick Henrik och jag på bio och såg Änglagård 3. Fyndade en jacka på H&M för 250 kronor, dock är det lite för kallt att ha den just nu men när det stiger mot nollgradigt åker den på. Sex champagne-glas för nio kronor på IKEA blev det också, redo inför nyårshelgen! Nu ska jag gå och läsa lite innan jag sover. Billy sög musten ur mig.
Igång med verktygslåda och skruv
Ta-dah! Den lilla tjocka Billy:n hade jag innan men har nu kompletterats med en smal och hög Billy. Jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela