Årsredovisning 2010

Publicerad 2010-12-30 14:25:52 i Foton,

Här kommer mitt tjugonde år i en traditionell sammanfattning. Här finns de senaste tre åren för er som vill minnas eller se vad jag har haft för mig i livet: 2009. 2008. 2007.
'
Januari
2010 firades in för andra året i rad på Idre Fjäll och den 1 januari förvandlades Högskolan i Kalmar till Linnéuniversitetet. Jag gick på personalfest med jobbet och Henrik och jag hade inflyttningsfest på Dammgatan.
'
Februari
Började med jag har tog min radio-oskuld i skolans stora radiostudio, jag trodde jag skulle dö men kändes som det gick bra. Men sedan gick det inte bra, jag pratade för kort. Det slutade med att jag sände om mitt program 3 gånger. Vi var också och åt plankstek hos Isabella och Eric.
'
Mars
Vi jobbade ganska mycket med studenttidningen SHICK i mars och Sanne var bland annat och hälsade på i Oskarshamn. Det var massvis med snö och isen låg tjock på havet i Klintemåla så man kunde åka både motorcykel och fyrhjuling på den.
'
April
När snön äntligen försvann köpte Henrik sig en ny bil och jag kämpade mig igenom rättegångskurser och ett kommunfullmäktige. Hampus kom och bodde hos oss en vecka när han hade prao på McDonalds.
'
Maj
Mamma och jag sprang som vanligt in våren med Vårruset men i år blev det i Jönköping istället för Växjö. Mastig juridik byttes ut mot filmproduktion i skolan. Och jag var mästerfotograf på Bellas, helt eget arrangerade, studentbal, tyvärr inomhus.
'
Juni
Första året på journalistprogrammet tog slut och Isabella tog studenten. Jag fyllde 20 hela år och födelsedagspresenten från min familj tog mig och Henrik till Rom.
'
Juli
Vi festade i hamnen under Latitud 57 och jag träffade Erik Hassle. Världens sötaste mini-Freja anlände till Oskarshamn!! Det var supersupervarmt och jag svalkade mig med hjälp av båttur mellan arbetspassen i på ett ännu varmare McDonalds. Henrik och jag målade om hallen och "lill-rummet" vilket resulterade i ett kaos.
'
Augusti
Vi åkte upp till Dalarna och Falun för att hälsa på Eline som sommarjobbat där hela sommaren. Var nere i gruvan och uppe i hoppbacken. Som det ska vara i augusti hade vi kräftskiva med spektakulär femkamp och sedan började jag andra året på min journalistskola.
'
September
Dags för radiokurs igen, ett intensiv nyhetsproducerande blandades med födelsedagsfirande. Emma och jag producerade mer radio från Kalmar Fashionshow så hela september var i princip ett radioprogram.
'
Oktober
Första helgen i oktober sprang jag och mamma Topploppet i Stockholm. Det var många superfina höstdagar och radion byttes ut mot en skön slappkurs i InDesign:ande. Oktober avslutades med Halloween hemma hos Alexander och Sara!
'
November
Slappkurs blev till intensivkurs igen, denna gång TV-produktion. Frida lånade mig som sin smink-modell en kväll och min första visit hos bästaste Bella på västkusten blev äntligen av!
'
December
Julklappsshopping i Vetlanda och personalfest utklädd till Lady Gaga. Julen var superhärlig och i morgon är det nyårsafton och årets sista dag!
/Karolina tackar för 2010

Kommentarer

Postat av: katta

Publicerad 2011-01-02 17:53:10

hejhej!

guuuuu vilket spännande år... jag gillar din blogg. gillar du min kanske? ta gäna en titt (obs! kattvarning)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela