Fantastiska erbjudanden!

Publicerad 2010-04-27 16:45:52 i Tränar,

Tjingeling!
Är nöjd med det jag fått gjort idag. Har sammanfattat allt material i tredje och sista delkursen; förvaltningsjournalistik. Ugglade på biblioteket i fem timmar innan jag hungrig och kissnödig cyklade hem. I brevlådan låg tre saker: ett stort vitt kuvert med texten "vårruset" på, ett brunt fluffigt paketbrev med en springjacka i och en liten H&M-rabattkupong. Allt till mej! Post är sjukt kul. Jag borde sluta e-posta för att få svar i brevlådan istället. Läste igenom all info från Vårruset, det var min startlapp och bland annat ett erbjudande på tidningen Topphälsa för 59 kronor. Man skulle få tre nummer av tidningen, ett träningslinne, en dvd med Paolo Roberto OCH Body Wash & Butter från The Body Shop... alltså vilket klipp. Erbjudanden funkar på mig. 
Heja på nummer 2922 på torsdag nästa vecka!
Vår uppgift efter Kommunfullmäktigemötet igår var att kolla upp hur lokaltidningarna skrev om det i tidningen idag. Barometern hade med en stor bild över salen och tittar man noga ser man alla studenterna högst upp. Jag ringade in mej och Sofie och satte upp oss på kylskåpet. Fint!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-04-28 13:44:26

Men oj, vad snajsigt!

Jag har också satt upp urklippet, fast i garderoben :)



nu ska jag försöka sätta ihopen artikel. det har gått SKIT idag, du vet end ag där man bara vill spy, blääääääää. Så nu skiter jag i detta och skriver en jäkla f-artikel. Måste ringa nån med, suck.



Fin bloggen blev förresten :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela