En ny Frizon!

Publicerad 2009-01-27 15:39:46 i Skola & plugg,

Läxförhör- och fototisdag har det varit idag. Förhöret i svenska (Upplysningstiden och dess litteratur) gick ganska så bra tror jag. Boken Stolthet och Fördom går det desto segare med, dryg bok, särskilt när Jessika (som kommit halvvägs) säger att den är jättetråkig!

Fick i fotouppgift att fota en dokumentär, ska prata med min idé-maskin: mamma för i mitt huvud är det just nu alldeles tomt.

Och förresten! Nya Frizon kom idag! Hurra för den, och ett jättehurra för oss!


Här är den! Säg till om du vill ha en :)

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2009-01-31 13:14:06

jag hittade ett nytt nummer nere på kovux som jag snodde med mig hem! gillart! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela