Juldagarna och julpaketen!

Publicerad 2009-12-26 18:37:25 i Festa & fira,

Annandag jul och jag måste säga att det är lite skönt att det är över. Hela december blev lite ofokuserat på just julen i år då flytten inföll samtidigt men julafton var inte så dum trots det. 
Den 24:e innehöll julmat och julpaket hemma i Silverdalen. Sedan fortsatte färden mot Höckhult och det blev mer julmat och julpaket! Tomten tyckte nog jag var bland de snällaste små tjejer för jag fick allt på min önskelista. Hur ofta händer det!? Fick några pluspaket utöver från katten Tjatten och hunden Lia också som inte ska glömmas. 
Mina julpaket:
- Datorväska från Olily
- Röd Nikon kompaktkamera 
- Vetekudde
- Hello Kitty anteckningsblock, penna och fickspegel
- Julcider med värdefull "etikett"
- Böckerna: Karriär & köksbesvär av Sophie Kinsella, Ordets makt och vanmakt av Jan Guillou, En shopaholic får en syster av Sophie Kinsella, Tydliga texter av Jenny Forsberg
- Presentkort på IKEA
- Sy-set
- Biobiljetter
Tre saker som inte är med på bilden: diskmedelspump, Lady Gagas album Fame Monster och Carolina Gynnings bok Ego Woman. Jag är helnöjd med julen 2009! Snart kommer mamma och pappa hit för ett bilbyte. I morgonbitti åker vi nämligen till Idre och ska få låna pappas, lite mer pålitliga bil dit. Så det får bli läggdags tidigt ikväll. Ha nu ett sprakande trevligt Gott Nytt ÅR! Mitt tjugonde för övrigt. /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela