Nu är sommarlovet slut

Publicerad 2009-08-30 21:50:28 i Min vardag,

Okej gott folk. Nu är det sista gången på förmodligen tre år ni hör ifrån denna, fria och skollösa flicka. I MORGON BÖRJAR JAG PÅ HÖGSKOLA! Maha. Är så nervös att jag inte ens kan tänka på det. 
Så här sista dagen på sommarlovet har jag verkligen tänkt på allt annat än vad morgondagen har att bjuda på. Nämligen ett intensivt långpass på McDonalds. Var ganska soft under dagen och kvällen men sen, en timma innan jag skulle ge mej av hem, då. Då, vräker det in ett galet gäng som (om jag fattade rätt) spelat match mot Kalmar FF och åkt på en rejäl förlust. De var alltså ganska så buttra när de anlände. När arbetsledaren sedan blir tvungen att be en av dem sluta dricka öl - säga till en butter och onyckter biffig typ att sluta dricka sin öl = nicht gut. McDonalds var till slut bevakat av 5 poliser! Helt galet samtidigt som det var likt högsäsong i kassan. 
Nej, vet ni. Nu ska Karolina få sin sista sommarlovssömn. God natt! //karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela