Skratt-attack!

Publicerad 2009-04-28 17:41:57 i ,

God eftermiddag!

Nu är jag hemma igen efter en ganska kul dag. Har varit glad och pigg hela dagen trots en i vanliga fall ganska dryg håla på tre timmar. Men Frida och jag roade oss med att sporta! Vi inledde två-kampen med en match i baseball á la media. Hittade något gammalt papprör som utgjorde slagträet och jag knåpade ihop en boll utav ett A4-ark och lite tejp. Matchen gick av stapeln i textsalen och runt bordet skulle man springa, två homeruns blev det och Frida vann.

Sedan var det dags för nästa turnering där Emma också deltog. Jag hittade nämligen tre bordtennisracketar inne på lärarrummet! Haha! Galetroligt med några omgångar pingis. Jag förlorade ganska så rejält medans jag i matchen mot Frida (sittades!) vann jag med 5-3!

Här nedan kommer en annan rolig majs-katt! Sååå himla gullig, knäpp och jaa.. majsig. Trevlig kväll!

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-04-28 22:11:01

HAHA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela