Välkommen hem till oss!

Publicerad 2008-09-29 14:55:53 i Foton,

Hemma igen efter ännu en helg i Oskarshamn. Bor verkligen 50/50 där nu vilket är jättekul! Det är roligare att vara hemma-hemma numera också. Därför tänkte jag visa er hur jag bor i mitt andra hem! Välkomna till oss:

Vardagsrumsdelen med nyaste tillskottet i inredningsväg: golvlampan.


I fönstret hänger ljuslyktor i färgat glas som ger lite Saltkråkan känsla när kvällsolen lyser genom dem.

Sovrumsdelen, tavlan över sängen är min 20årspresent till Henrik, hans röda Golf GTI.
 
Väckarklockan från helvetet för världens mest morgontrötta pojkvän. Och min bloggar-hörna.
 Köket.

Min radio och Henriks brandbil

Köksfönster

Diskbaljan

//Karolina

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2008-09-30 18:11:12

gud, vilken fin lägenhet ni har! ser jättefräscht ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela