ÄNTLIGEN 18 år och uppskriven!!!

Publicerad 2008-06-25 14:45:42 i ,

Ibland är det extra roligt att fylla år. Särskilt när man fyller arton och klarar körteori-provet på samma dag! Jag var jättenervös när jag klickade på "avsluta provet", darrade lika mycket som när jag skulle läsa upp min första bokredovisning inför klassen och i klass med gången jag sjöng solo på Isabellas konfirmation. MEN! Jag var godkänd med 57/65 poäng vilket kändes helt okej! Hejdå teoriboken!


Flickorna med en hämdlysten Jessika i spetsen har pyntat hela Silverdalen med Aftonbladetsförsta sida idag med! Haha oj vad jag skrattade. Särskilt när jag fick sms från Jennifer som var på besök här i krokarna och uppmärksammat mitt ansikte på ett 70-skylt! Haha.


Kommentarer

Postat av: Isabella

Publicerad 2008-06-27 20:38:26

på min konfiramtion sjöng du så fint och klarade utan några som helst problem detsamma med uppskrivningen precis som jag sa ;) du är så duktig och jag är stolt över dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela