18års-grillningen

Publicerad 2008-07-07 20:32:08 i Festa & fira,

Jag använder mitt sommarlov på bästa möjliga sätt. Helgen som varit blev fylld av fest och roligiheter. I fredags efter jobbet lånade vi stor grill för att börja fixa och styra med min stundade 18års-grillning. Vädret höll sig till uppehåll men knott och myggor gillade mina gäster lite för mycket.

Jag fick en Darth Vader-mask av flickorna ^^ Här provar Henrik

Sonny, Amanda och Lolli

Grillmästarna Isabella & Jessika

Bästisarna från Kvastmossen, Henrik & Isak

Kubbspel

Kubbspel

Roger & Louise

Knotten gillade Henrik

Åsa, Strumpan, Henrik, jag, Sonny & Amanda

När det började bli hemdags tog Henrik på sig de kvarglömda solglasögonen och lekte spyfluga, här med Mandie.

//Karolina

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-07-13 21:00:45

Ser ut som att det var en helkul kväll! Blir riktigt festsugen...:)



Ha det bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela