Its starts in my toes and I crinkle my noes

Publicerad 2008-01-15 20:53:38 i Pyssla & inreda,

Nynnar till Colbie Caillat's Bubbly. Myslåten nummer ett just nu. Känns som om det enda jag tjatar om är skolan och alla böcker. Sjukt trist. Jag vet!! Men.. energin finns inte riktigt till att spinna vidare och kläcka idéer lika bra som lärarana kan hitta anledningar till fler uppgifter. Idag fick vi vart fall pappren till individuella valet som ska göras till hösten. Mina val blir:
50 p-kurs: kommunikation
100 p-kurs: Grafisk Illustration


Lekte runt i mörkrummet idag också. Hur lyckas man låsa in sej? I mörkret? Haha men Foto-Björn kom som tur var och låste upp. Det var verkligen mörkt. Lite småläskigt men vi fick fram lite negativ som nu hänger på tork i alla fall. Blev lite sugen på att köpa en ny rulle film. Ifall bilderna blir bra gör jag nog det. Kan bli kul ifall man lär sig tiderna och vätskorna lite bättre.
image245
Eftersom matten är tråkig och innehållande termer som inte fastnar i mitt huvud, roade jag mej på egen hand.

Tisdagskväll. HA de bra. //karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela