Julresumé del 3

Publicerad 2008-12-25 12:29:44 i ,

*Skvarapadich*
Här kommer mina julklappar! Allt möjligt skoj, har inte fotat allt men de sakerna som inte är med på bild, gör sig heller inte så bra på bild. Som supervarma strumpor att skida i, hår-produkter och läppsyl.

2008 års skörd:

Åh! Mina superfina skidhjälm, i mattsvart med ljusgrå krusiduller på sidorna samt flashiga glajjer. Tuffa skidgrejer i alla fall för mej som är helt lost i skidvärlden.

En röd huvudbonad med pärlor på

Presentkort och pengar! Precis vad jag och min plånbok behövde.

Ett silverarmband med glittersten

Ett halsband, av Henrik

Nya lurisar till min Ipod, av Henrik

Öronhängen, av Henrik

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2008-12-30 16:21:27

vilka kanonjulklappar du fick! hoppas du får en riktigt fin avslutning på det här året - och början på nästa! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela