InDesign

Publicerad 2007-10-17 16:29:55 i Skola & plugg,

Efter en heldag med media är jag nu riktigt fast. Har börjat använda programmet InDesign och jag älskar det! Hur skoj som helst även då jag knappt kan ett dyft av alla verktygen. Var så uppspelt när jag kom hem att det första jag gjorde var att ladda ner testversionen ! Har suttit och pysslat lite, allt för att slippa tänka på det stundande psykologiprovet i morgon. Får väl läsa lite innan jag beger mig till boxercisen senare ikväll för att låta tankarna flyta iväg på betydligt roligare saker än försvarsmekanismerna. //karolina
image62

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2007-10-17 16:37:33

Vi använder oss av InDesign i skolan. Och man kan verkligen få as fräscha hopklipp och enkäter i det, dessutom är det faktiskt lätt att använda :)

Postat av: Jessika

Publicerad 2007-10-17 16:56:00

var laddar man hem?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela