3 till

Publicerad 2007-11-27 19:45:01 i ,

3 konstiga saker jag gjort idag:
1. Gjort fula grimaser på fotolektionen som "råkade" dokumenteras av Victoria *shit*
2. Andats genom en parfymdoftande halsduk för att inte känna äckel-lukt på bussen
3. Hoppat längdhopp i väntan på tåget, på spåret

3 roliga saker jag gjort idag:
1. Fotat spexiga teknikettor i korridoren
2. Sjungit julsånger
3. Skrattat i massor

3 saker jag ska göra snart:
1. Äta middag
2. Se på desperate housewives och möjligen poppa lite popcorn (var jätte längesen!)
3. Planera min stora julgransklädar-fest

3 saker jag vill äta just nu:
1. Wienerbröd
2. Jordgubbar och glass
3. Marsipan

3 låtar jag tycker om förtillfället:
1. Train on fire - Mando Diao
2. It won't be long - The Hives
3. Axwell & Sebastian Ingrosso vs. Salem Al Fakir - It's true

3 saker jag önskar att jag vore utan:
1. öh.. har inga läxor annars hade de platsat här
2. Tråkig frisyr, klippa eller färga vad som helst, bara lite förändring tack!
3. Väntan. Tristare sysselsättning får man leta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela